Thursday 29 July 2010

Munten in een Zakje


Verlede jaar heb ik een noodgeval met een zeer pijnlijke tand gehad, maar ik was op pad na Nederland geweest en ik kon gewoon niet wachten op een afspraak bij de tandarts! De ontvangstdame heeft heel veel moeite gedaan om mij heel snel bij de tandarts in te passen en ik wou haar graag bedanken. Ik heb toen deze kleine zakjes gemaakt voor de ontvangstdame en de tandarts. Ik heb gewoon een kleine stukje fudge in plastic in elke zakje gedaan, maar vandag heb ik geen fudge! Muntendrop van de Albert Heijn (een favoriete snack van mijn man) werkt ook goed! Men kan natuurlijk enige iets in de zakje doen!

Ik ben een fan van organza zakjes en ik heb vaak een paar zakjes in huis om snel voor kleine cadeautjes te gebruiken.

En de ontvangstdame en de tandarts? Zij zijn heel blij geweest! De ontvangstdame heeft haar zakje lang bewaard "because it was too beautiful to open" en de tandarts heeft mij haar mobiel nummer gegeven!

Voor deze verpakking heb ik gebruik gemaakt van de volgende:
1 organza zakje (10 x 15 cm)
1 lasergesneden  plexiglas madelief bedel met Zwarovski plaksteen (hand afgewerkt door mij)
45 cm lint van 10mm breed
15 drop munten

No comments:

Post a Comment